Oulun Kärpät Oy ja Kaleva Media ovat tänään sopineet merkittävästä myyntiyhteistyöstä alueelliseen ulkomainontaan liittyen 1.1.2022 alkaen. Kaleva Media vuokraa pitkällä vuokrasopimuksella Oulun Kärpiltä mainostilaa kaikkiaan 46 ulkomainostaulusta eri puolilta Pohjois-Suomea paikallisten ja alueellisten yritysasiakkaiden tarpeisiin.
Pohjoinen vireys on sekä Kaleva Medialle että Oulun Kärpille oleellinen toimintaa ohjaava arvo.
– Kaleva Medialle on tärkeää, että Pohjoinen Suomi menestyy. Tämä on hyvin luonteinen yhteistyökuvio yhden Oulun lippulaivan kanssa. Yhteistyöllä pärjäämme paremmin kaikki,
toteaa Kaleva Median toimitusjohtaja Juha Laakkonen.
Kaleva Media on viime aikoina panostanut merkittävästi digitaalisten markkinointipalvelujen tarjontaan.
– Nyt solmittu yhteistyö nopeuttaa BtoB-liiketoimintamme strategista muutosta yritysasiakkaittemme kokonaisvaltaiseksi markkinoinnin kumppaniksi ja kasvunrakentajaksi. Olemme erittäin sitoutuneita kasvattamaan Pohjoisen Suomen yrityksiä markkinoinnin keinoin yhden luukun periaatteella ja ulkomainonta laajentaa asiakasarvon kasvattamiseen liittyvää palvelutarjoamaamme,
kertoo Kaleva Median kaupallinen johtaja Kimmo Hyvärinen.
Oulun Kärpät Oy jatkaa edelleen ulkotauluverkoston laajentamista sekä huolehtii jatkossakin verkoston ylläpidosta.
– Ulkotaululiiketoiminnassa olemme saavuttaneet kasvullemme rajat ja nyt tarvitsemme kovan luokan ammattilaisia kehittämään sen myyntiä. Kaleva Media on kasvanut monipuoliseksi mediataloksi ja valikoitui luontevasti meille parhaaksi kumppaniksi tällä liiketoiminta-alueella,
kommentoi Kärppien toimitusjohtaja Tommi Virkkunen alkavaa myyntiyhteistyötä.