30.03.2022

Pudotuspelikevään kynnyksellä Kärpät laajensi ottelu- ja brändimarkkinointiaan Klinen Oy:n digitaalisiin porrasnäyttöihin. Klinen Oy on vuonna 2020 perustettu oululainen yritys, jonka tavoitteena on tuoda digitaaliset porrasnäytöt vakiintuneeksi osaksi jokaista suomalaista taloyhtiötä. Yrityksen juuret ovat vahvasti Oulussa, mutta Klinen toimii nykyisin jo muissakin kaupungeissa.

”Digitaaliset porrasnäytöt tuovat muun muassa ottelumainokset lähes kotiovellesi. Näytöiltä on helppo seurata, mitä Oulussa tapahtuu. Viestit tavoittavat laajan asiakaskunnan kiireisen arjen keskellä. Lisäksi koimme tuotteen paikallisuuden merkittävänä asiana”,

avaa Kärppien yhteyspäällikkö Ilkka Mikkola taustoja Kärppien uuden markkinointikanavan valinnalle.

Näytöt sijaitsevat taloyhtiön sisäänkäynnin kannalta keskeisellä paikalla, josta ne tavoittavat parhaiten taloyhtiössä asuvia ja vierailevia ihmisiä. Lisäksi viestit ja kaupalliset tiedotteet näkyvät myös opastinsovelluksessa, johon taloyhtiön asukkailla, päättäjillä ja isännöitsijällä on käyttäjätunnukset.

”Kärppien kanssa aloitettu markkinointiyhteistyö on meille tärkeä, ja haluamme näin tukea paikallista huippu-urheilua jääkiekon saralla. Kärppä-yhteistyöstä ollaan jo reilussa viikossa saatu asukkailta kiitosta ja positiivista palautetta!”,

kertoo Klinen Oy:ltä Joonas Ollila.

Yrityksen palveluihin voit tutustua tarkemmin osoitteessa https://www.klinen.fi.