Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Kärppien ulkomainosnäyttöjen valtakunnallisesta myynnistä vastaa jatkossa Outshine. Aiemmin näyttöjä on myynyt useampi yritys, mutta uusi sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näyttöjen valtakunnalliseen myyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreesta sopimuksesta:
”Kotimainen Outshine kattaa digiverkollaan jo 39 paikkakuntaa ja tähtää kohti alan markkinajohtajuutta. Kiristyvä kilpailu on upea asia asiakkaiden kannalta, sillä alaa on pitkään Suomessa dominoinut kaksi monikansallista suuryritystä. Olen ylpeä siitä, että Outshine valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta.”
Kärppien omat myyjät tulevat jatkossakin huolehtimaan Kärppien sopimusasiakkaiden tarpeista ulkomainosnäkyvyyksien osalta. Valtakunnallinen myynti on kuitenkin merkittävä palanen tätä Oulun Kärppien liiketoiminnan osaa. Outshine on Oulun Kärpät Oy:n toimitusjohtaja Tommi Virkkusen erinomainen kumppani Kärpille tällä saralla.
”Outshine on kasvava yritys, josta tuli tämän sopimuksen myötä maantieteellisesti kattavin LED-näkyvyyksien myyjä Suomessa. He ovat osoittaneet olevansa innovatiivinen ja ketterä toimija näillä markkinoilla. Ne ovat ominaisuuksia, mitä me arvostamme suuresti.”
Oulun Kärppien mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja myyntipaikoilla, S-Ryhmän pihoissa. Pääosin taulut ovat mainoskäytössä, mutta niitä voidaan hyödyntää myös tiedottamiseen ja yleishyödyllisen tiedon jakamiseen. Näytöt ovat kooltaan 6m2 – 19m2 ja niiden kirkkaus säätyy automaattisesti ympäristön valon mukaan.
Uusi sopimus astuu voimaan huhtikuun 2021 alusta. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.