16.03.2020

Yhteiskuntamme on tilanteessa, jota emme ole aiemmin kokeneet. Nopeasti kohonnut koronavirustartunnan riski on johtanut moniin hyvin poikkeuksellisiin toimenpiteisiin, joilla on vaikutuksia jokaisen suomalaisen elämään. Liigan hallitus teki perjantaina päätöksen, jonka mukaan Liigan runkosarjan päätöskierrosta, eikä pudotuspelejä pelattu, ja täten suomenmestaruus kaudella 2019 – 2020 jäi jakamatta.

Kärppien oli määrä pelata lauantaina 14.3. runkosarjan päätösottelu Porin Ässiä vastaan. Kahden ensimmäisen neljännesfinaalipelin lipunmyynti oli myös aloitettu. Ostettujen irtolippujen hyvitykseen on kaksi vaihtoehtoa: Oulun Kärpät korvaa lipun kauden 2020 – 2021 lippuvoucherilla, TAI lippu palautetaan Ticketmasterille, jolloin Ticketmaster hyvittää lipun hinnan kaupan ehtojen mukaisesti. Alla tarkemmat ohjeet.

Irtolippujen korvaaminen voucherilla:

Irtoliput runkosarjan viimeiseen otteluun tai jompaankumpaan myynnissä olleista neljännesfinaalipeleistä korvataan seuraavanlaisesti:

  • Ottelulippu korvataan voucherilla, joka oikeuttaa yhteen vastaavan kategorian ottelulippuun johonkin Oulun Kärppien kauden 2020 – 2021 kymmenestä ensimmäisestä kotiottelusta (pois lukien IFK- ja Tappara -ottelut). Voucher käy myös kaikkiin Kärppien CHL:n lohkovaiheen kotiotteluihin kaudella 2020 – 2021.

Haluan vaihtaa ottelulippuni voucheriin, miten toimin?

  • Ilmoita sähköpostitse seuraavat tiedot 31.3. mennessä osoitteeseen myynti@oulunkarpat.fi
  • Yhteystietosi (Nimi & puhelinnumero)
  • Mihin otteluun alkuperäinen lippu on ostettu
  • Lippujen määrä & paikkatiedot
  • Tiedotamme voucherien saatavuudesta ja käytöstä myöhemmin

Ilmais- ja kutsuvieraslippuja ei korvata.

Ticketmasterin ohjeistus irtolippujen palauttamisesta:

Luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse täyttää lippujen palautuslomaketta.

  • Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin verkkokaupasta käyttäen luottokorttia, palautamme lipun hinnan ostossa käytetylle luottokortille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen PayPal-tiliäsi, hyvitämme lippujen hinnan PayPal-tilille automaattisesti.
  • Mikäli olet ostanut liput käyttäen Klarna-maksutapaa, hyvitämme lippujen hinnan Klarna-laskullesi automaattisesti. Mikäli sinulla on Klarna-laskustasi kysyttävää, voit olla yhteydessä Klarnaan 09-425 997 71 (ma-pe 8-18) tai info@klarna.fi
  • Mikäli liput on maksettu verkkopankin, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta,pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen rahojen palautusta varten. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.

Palautuslomake suomeksi: https://1u.fi/8tlYV
Palautuslomake englanniksi: https://1u.fi/qEfVl

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.

  • Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
  • Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi

Runkosarjan kausikorttien hyvitys pelaamattomasta pelistä

Kausikorttilaisille tarjoamme menetetystä pelistä voucherin, joka oikeuttaa yhteen vastaavan kategorian ottelulippuun johonkin Oulun Kärppien kauden 2020 – 2021 kymmenestä ensimmäisestä kotiottelusta (pois lukien IFK- ja Tappara -ottelut). Voucher käy myös kaikkiin Kärppien CHL:n lohkovaiheen kotiotteluihin kaudella 2020 – 2021. Sama käytäntö koskee sekä yksityishenkilöitä että yritysasiakkaita. Tiedotamme voucherien saatavuudesta ja käytöstä myöhemmin

Playoffs-kausikorttien hyvitys

Yksityishenkilöiden jo lunastetut Playoffs-kausikortit tullaan ensisijaisesti hyvittämään kauden 2020 – 2021 kausikortin hinnassa, tai kauden 2020 – 2021 irtolippuina.

Yritysten vahvistetut Playoffs-kausikortit eivät aiheuta lisätoimenpiteitä, sillä Playoffs-kausikortit olisi laskutettu jälkeenpäin pelattujen pelien mukaan.

Kysyttävää?

Mikäli sinulla on kysyttävää lippujen hyvityskäytännöistä voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteisiin myynti@oulunkarpat.fi ja markkinointi@oulunkarpat.fi tai puhelimitse numeroon 08 8155700 (arkisin kello 10-17).

Kärppätoimisto on poikkeuksellisesti suljettuna 17.-20.3. välisenä aikana

Meidät tavoittaa arkisin kello 10-17 välisenä aikana: puhelimitse numerosta 08 8155700

sähköpostitse osoitteista markkinointi@oulunkarpat.fi tai myynti@oulunkarpat.fi