13.10.2020

Kärpät ja UROS pilotoivat Oulun Kärppien kotiotteluissa uutta UROS Live -alustaa. Ensimmäinen testattava palvelu on Valoshow-arvonta, joka näki päivänvalon Kärppien Liiga-kauden kotiavauksessa.

Alustan käyttöönotto sujui Oulun Energia Areenalla erinomaisesti. Ensimmäisen Valoshow-arvonnan suunnittelussa vahvasti mukana ollut Uroksen operatiivinen johtaja Juho Kokkonen oli tyytyväinen onnistuneeseen ensikokeiluun.

Yhteistyö lähti hyvin käyntiin, ja Valoshow-arvontaan osallistujia oli paljon jo ensimmäisessä pelissä. Yksi yhteisistä tavoitteista oli, että voimme auttaa Kärppiä tarjoamaan tämän kaltaisia ainutlaatuisia elämyksiä faneille. Jatkossa Kärpät saa myös vaihtuvat peliteemat ja yhteistyökumppanit mukaan arvontoihin UROS Live-alustan avulla.

Ensimmäinen arvonnan toteutuksessa mukana oleva yhteistyökumppani on Ihku, joka toimii otteluisäntänä tulevan lauantain Kärpät – TPS -ottelussa. Kärppien yhteyspäällikkö Ilkka Mikkolan mukaan Valoshow tuo uusia mahdollisuuksia ottelutapahtumaan ja lisäarvoa Kärppien yhteistyökumppanuuksiin.

Valoshow-arvonta herätti paljon kiinnostusta kotiavauksessa. Se oli osoitus siitä, että kyseessä on toimiva ja kiinnostava keino katsojien aktivoimiseen. Yhteistyökumppaneillemme Valoshow tuo uuden ja persoonallisen tavan näkyä ottelutapahtumassamme.

Lauantaina 3.10. pelatussa ottelussa Valoshow-arvonnan pääpalkinto oli Kärppä-legenda Lasse Kukkosen game-worn -pelipaita. Arvonnan voittaja oli oululainen Maija Jurvelin, jolle Kukkonen kävi toimittamassa palkinnon henkilökohtaisesti. Mukana palkintoa vastaanottamassa olivat myös Maijan lapset.